Intervjuude tulemused 2

3) Millised on blogide võimalused? Kas nad suudavad luua kogukondi, kahesuunalist kommunikatsiooni, vestluslikke suhteid?
Potentsiaal
mõjutada infovälja, luua kollektiivset teadmist, peegeldada ettevõttele keskkonda, milles ta tegutseb, õpetada, win-win kokkulepped, tuua vestlust enda juurde. Kanal inimliku hääle ja vestluslike suhete loomiseks. Kogukondade tekkimine?

4) Milline on hea/efektiivne ja milline on halb/kahjulik firmablogi?
Hea: täidab oma ellukutsumise eesmärke, on paljuloetud ja –lingitud, pakub infot ettevõtte kohta, sihtgruppe huvitavat ja rahuldavat sisu, on regulaarne, vahetu, usaldusväärne. Halb: „surnud”, ebasiiras, valetamine, varikirjutamine, pressiteadete kogum, väheloetud ja -kommenteeritud, sihtrühma huve ja ootusi mitterahuldav.

Lisa kommentaar